Tekak Orang Tak Sihat

Entry sblm ni kan pasal 2 orang yang tak sihat kan
Makan bubur je tengahari tu
Pas maghrib kami keluar
Pasal orang tak sihat teragak nak makan roti yaman yg beso tu hah
Minggu lepas kami pegi dah untuk pertama kalinya leh tgk kat SINI

 Dak kenit pun beria nak makan roti canai besarr punya
 Nampak tu berasap lagi...
Daging ape tah nama menu ni
Kami makan dengan roti beso tu hah
Ni lak Mandy Meat sedap nasi ni
Hehehhehee pas puas makan orang tak sihat dh start rasa meloya
Adehhhh macam2 arrr

2 Gtau jek:

alexa yussida said...

besarrrrnyee..daah boleh wat balut badan najlaa:D

tiefazatie said...

alahai..best gle sis!terliur..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in