Jalan2 Cari Makan @ Bandar Aden, Souq Wakif

Bertemu kembali dalam JJCM Mamanajlaa
Hehehhehee kali ni kita g makan roti canai besarrrrrrrrrrr punya
Orang lain banyak kali dah kot g sini Bandar Aden
Kami je baru hegeh2 nak cuba wakakkakaa
Ni kedai makanan Yemani
 Hah beso kan roti ni
Sekeping baru QR3
1st time datang sini...so tanya la ngan mamat Yaman tu beso mana roti
Adehhh dia tak paham omputeh
Takpe la kan...siap order 2 keping yek pasal mana la nak tau beso cenggini

 Tu yang kaler kuning sup...sedap
Sebekas tu najlaa yg hadap sensorang...seb baik ada 2 bekas dapat la rasa

 Roti ni kitorang makan dengan Chicken Ogda
Sedap...lengkali nak cuba daging la pulak
Daaaaaaaaaaaaaaa 
Jumpa lagi di JJCM akan datang hehehhee

13 Gtau jek:

Salina@IbuAqil said...

Mak ai mama oiiiii besaunya.....

Darling Ninie @ Mama Comel said...

nampak sedapnya....

Kalamhati said...

abis la..pasni maria tunku sabri tokleh cari makan dah..egegegege

Puan Kutu said...

kalau mkn sure puas hati n sengkak perut..:)

Citarasa Rinduan said...

ya ampun mmg besor nya......

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

nmpk sedap.lum pernah rasa lg..selalu nmpk arab beli tatang pki tapak tgn..dah la tak masuk plastik..haha.beli menggunung tinggi kat souq tu..keh3

Lelord said...

@Salina@IbuAqil mmg beso kami makan berdua sekeping je dh kenyang

Lelord said...

@Darling Ninie @ Mama Comel mmg sedap lembut dan garing

Lelord said...

@Kalamhati hahahhahaa kan kak..lom lg tunjuk lela kunyak2 makanan mmg kalah maria

Lelord said...

@Puan Kutu siyes mmg puas ati

Lelord said...

@Citarasa Rinduan mmg besar ayu...yg penting sedap

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) sedap miza..cerr ajak mr.zairi mmg puas hati mkn. lenkali nak cuba mandy rice kat sini lak

fieda said...

besornya roti..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in