Teringin....Tapi

Hmmmm bukan Teringin lagu Shima tu tau
Ada macam2 yg aku teringin nak buat dan mencuba 
Tapi tahap KEMALASAN yg sangat tinggi mengatasi segala
Wahhhh ayat tak bleh blah

Apakah yg aku teringin nak buat ek
Huhuhu ni sumer gara-gara MamamyaKitchen
korang nak cuba...resepi SINI yek

Resepi kat SINI

Bukan aku sorang aje tau yg teringin nak buat
Ni hah MamaTina



7 Gtau jek:

asiah_najihah said...

sedaappppp...(^_^)

Kalamhati said...

buat jgn tak buat lela..=)

gedek! said...

hantar sini...!

alinac lover said...

peh...semua teringin ek

Citarasa Rinduan said...

nanti balik malaysia, kita suruh kak lieya buat eih

Mamamya said...

xper...pelan2 kayuh.... :) nnti klu aku da dok melaka ko balik m'sia kita buat pot luck ea... :D

puanbee said...

hadoi sama lah kita teringin nak buat itu ini tp malas sudahnya hadap blog jugeeee

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in