Blogger Di Party Princess

Hmmmm entri sebelum ni kan aku de gtau pasal  jumpe blogger kan..kan...
Kami kenal pun pasal Ben
BA kan rajin buat segmen bagai huhuhu
Memang tak terkejar aku dgn segmen
Sapakah blogger itu?
Jeng...jeng..jeng...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Cian Dia 2 jam cari umah aku
Huhuhuhu xleh pakai arr GPS ni
Takpe la walaupun lewat sampai dapat le kami bersua
Terima kasih kerana sudi hadir yek

Aku bersama Miza dan jugak KakNa
Sapa nak tempah abaya leh contact KakNa kat SINI
Nak cuci mata g je SINI

9 Gtau jek:

Makbed said...

da like da. dah dah.. ehehehe...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hehe..tq mengundang kami sekeluarga..bencik ngan GPS tuh..kena call kwn encik suami minta google koordinat alhandasa lak.haishhh.apa pun mmg teruja dpt jmp lela sekeluarga.tq ye..len kali leh jmp2 lagi

Salina@IbuAqil said...

Hik3!!! Bestnya!!!!!

puanbee said...

duk doha jugak ye kak.. bagus lah jumpa org sama negara disana .. erkk ke bee silap ni kalau silap harap mahap

Citarasa Rinduan said...

kan.......
kan..............
kan.......................

bila LM update ttg siapkan blogger yang dia temui.
dan terima kasih kepada suami2 mereka..
ayu dah cam sangat2
kak lelord bersua blogger2 di qatar

i like this entry

mamalieyna said...

best aktiviti camni..^_^

Mamamya said...

da agak da ko jumpa LM...sbb dia pun qatar kan... :) bby kecit x bawa yer??

alinac lover said...

best tuuu

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

bestnye, slh satu kelebihan berblog, dpt ramai kawan kan x kira dimana juga..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in