Akhirnya....Bila Due?

Nampak tajuk di atas?
Meh tengok pic kat bawah lak

Kengkawan ku...alangkah bestnya kan kalau peknen
Tapi lom rejeki lagi la

Ni hah...akhirnya berjaya gak aku menyapu debu2 ni
Haishhh lama dah tak kemas balkoni
Almaklum sebelum ni kan panas rentung lak aku kat luo
Pastu kan angin kuat sia-sia aje  kalau aku bersihkan balkoni 
x sampai 5 min berdebu balik kan
Memandangkan dah nak sampainya winter
Aku gagahkan la diri menyapu debu2 di gurun sahara ni
Ada orang janji nak bersihkan balkoni masa offday
Dah tu 2 hari tak sihat 
kesian lak aku nak wat kerahan tenaga masa 3rd ngan 4th off
Makanya kul 6 pagi tadi projek bermula
Haaaachhhhuuuummmm
Banyak ooooo debu2
Pas sapu aku mop lak...3-4 kali gak le
Last2 aku curah aje la sebaldi dua air
 Ekekekkee xde kija kan
Begitu lah cerita akhirnya.........
Lalalallalalaaa


19 Gtau jek:

Makbed said...

ko ni....saspen dahh.

Nana said...

heheh sempat lg menconteng

dieya said...

adoilaaa.. saspen jek k lelord ni tau :-p

Mamamya said...

caittt....sabo aje aku tau!!! perghhh...dasat betul debu2 tu yerk..mau bersin2 klu aku yg nyapu nih....

kasih suci said...

hahaha...suspen betul la...akhirnya, terjawab sudah..

kakyong said...

mak aiii.. banyaknya debu.. huhhhh...

iszieylyanziy said...

byk gile habuk,,,

alyyani said...

confuse jap. tp baca banyak kali baru paham :)

IntaNBerliaN said...

hihii mama najla bikin gempak.. hihii

Nad @ MamaZakwan said...

gempak la kak, hahaha!!
debu rupe2nye, hehehe..
bile due? =p

Marsha said...

mak aihhh... kau tak uli je buat tanah liat pastu ukirle tembikar.. huhuhu

Salina@IbuAqil said...

cet!! mama ni kalo x bikin jantung goyang x sah.. ;)

kie said...

sabo jewp lah akk nie..... tp biasalah kan bile dh duduk kan padang pasir gersang mcm nie laa .... tp kat cairo nie dh musim sejuk dh hihihih

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

miza kena bersihkan depan dan blakang hari2...mmg tebal debu skrg ni lela...nak masuk winter mmg angin kuat .huhu.

ha...tak pki mask ke bersihkan td?

ain dzaya said...

insyallah ada rejeki nanti =)

izahdaut said...

hehehee... sweet jek

wan nurul hezrina said...

aisehhhh bikin suspen jew=)banyaknya abuk

Sari Yusa Ibrahim said...

Mak Aih! Dah macam tepi pantai..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

mak ai bedu tak ingat...
takpelah takde rezeki lagi..samalah kita...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in