Citer Pasal Party Princess

Hhheehee hai semua
Ada yg rindu ngan blog mamanajlaa ke?
Al-maklum la bz uols

Kan aku de wat makan2 sempena besday Najlaa
Benonya besday dak kenit 1 Okt, tp memandangkan papa kije
Makanya kena la wat majlis 6 Okt
Tidak la wat besar-besaran...panggil jiran dan kengkawan je
Deko hanyalah belon yek
Darling adalah orang yg bertanggungjawab meniup belon
Grrrrr aku x berani ngan belon takut meletup
Aku belikan deko dinding tu hehhee
 Ni la kek najlaa...tema kan princess
Kalau kat mesia aku tempah dah doll kek....
kat sini tatau nak cari kat mana
Ni pun aku siap print gambo disney princess tau anto kedai kek
Masa nak tempah kek belek2 buku sampel kek...alahai sedihnya la
Sumer tak menepati citarasa aku
Gambo kucing pink hello kitty tu pun xde rupa 
apatah lg kalau aku soh dia buat gambo princess

Masa darling amik kek ni...alahai sentap aku tengok dekonya
Tak match huwaaaaa...malap je dorang x reti main kaler arr
Takpe la yang penting anak dara aku teruja kek dia ada princess
Piring kek pun princess yek siap crown lagi
Masa yang ditunggu2 tiba...
Crown dari Mesia...aku beli kat Sinma RM1.90 ke RM2.90 camtu la huhuhu
 Bahan2 yg diisi dalam goodie bag
Menu hanyalah Nasi Ayam Penyet kononnya
Hehehhehee last year cenggini gak
Darling yg request.....saya menurut perintah je
Dessert aku wat Puding Kastad Kuah Koktel ni pun darling yg request
Murah rezeki ada yg datang bawa apple crumble, karipap ikan dan juga puding pelangi
Maceh yek!
Antara yang hadir...datang berperingkat
 Sambil makan sambil sembang
 Makan puas2 yek kengkawan bukan selalu aku rajin camni hhehehe
Ada kengkawan yg datang pas balik kije
Dan aku laju2 menggoreng ayam hehhehe semerbak bau
 Ekekeekke balik kije terus datang x sempat bukak tie
Terima kasih pada kawan2 yg hadir
Maaf la yek kalau ada yg terkurang
Ehhh aku ada jumpe blogger tau
Nanti la next entri citer ek

Najlaa dgn hadiah2
Bukan satu
Tapi dua hehhehee
Walaupun badan x sihat kemain sonok lagi dia

Adehhhh aku pun x sihat
Pas majlis najlaa ada satu lagi majlis
Nanti aku citer

22 Gtau jek:

Salina@IbuAqil said...

Meriahnya!!!! ;)

Unknown said...

wah.......
birthday najlaa lagi meriah....

kak, najlaa mmg sebaya umailah,...
najlaa lahir tahun 2007 kan??

Unknown said...

HAPPY BIRTHDAY najlaa..
kek najlaa cantik, pandai ibu print gambar princess....

mmg tak ada kedai kek yang boleh buat kek cantik2 ya kak?

Lelord said...

@Salina@IbuAqil meriah.... najlaa hepi walaupun demam+batuk

Lelord said...

@Citarasa Rinduan aah ayu najlaa lahir 2007

aah la kedai kek sini mmg x menarik kalau la akak byk duit akak bukak secret recipe huhuhu

uncle gedek said...

Rumah ada seni ni.... cantik.

Uncle suka carpet warna brown tu....

larradanish said...

epi birthday princess najla yang cumel..semoga menjadi anak yng cerdik dan berjaya dunia dan akhirat..amin..

Unknown said...

waahhh..meriahnya...alangkah bestnya klu aku n anak2 pun ada sama kan... mjls damya aku buat simple jer...jemput adk2 n kawan2 t'dekat jer...jd lah buat suka suki si kakak...

IntaNBerliaN said...

comelnya najla..!!

nad said...

meriah!
makanan pun nmpk sodap :)
polo tu mmg kat sana kaler pink ek?
takpenah nmpk pun..biase kaler ijo kan?
ke mmg ade kaler pink kat mesia ni?huhu!

Lelord said...

@gedek! hehehhe maceh yek uncle kemain sonok lagi my darling kena puji pasal carpet tu last year dia yg pilih huhuhu

Lelord said...

@larradanish tq auntie larra

Lelord said...

@Mamamya tu la ntah bila la besday najlaa baru anak2 dara ko leh join kan...huhuhu meh la dtg doha

Lelord said...

@IntaNBerliaN comel cam mama ekekkekee

Lelord said...

@Nad @ MamaZakwan polo sini...kaler ijau ada gak, yg pink tu mix fruit

Anonymous said...

wah best nyee^^ nape najla xjemput kite. kite pun princess tau! heheh

Lydia Miza said...

kena menambah lauk lg ke?wahh sempat lg tuh..hebat2.tangkas sungguh

mamaarifakeemaisy said...

meriahnye majlis Najla...happy besday cayang!

Unknown said...

waaa meriah

eija_sweetmama said...

eppy b'day princess najlaa..chumelnya dia bergaun rose pink. kek n piring kek tu mmg cantik

LYAfrina said...

meriah jugak walau jauh d prantauan... xpela..budak2 kalo dh tgk ade kek...biar comot camner pon..dh hepi kemain.. cuma kt y bsr jer nk y cntik2 kan..biar puas hati..

ramai gak tu jmptan tu.. n pling best klo buat birth hrus la ada rmai kanak2,,cnfirm meriah..

Darcy said...

Pretty useful information, thank you for your article.
boston limousine services | nj indoor water park | adrenal gland

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in