Yang Ku Tunggu2.....

♬ •♩ ·.·´¯`·.·♭•♪ Telefon Berbunyik...
Ring..Ring..Ring...
Ku Angkat Ku Dengar....
Suara.... ♪ •♭·.·´¯`·.·♩ •♬

Muahahahaha Tepat 12.20pm time mesia dan time kat Qatar korang tolak aje la 5 jam ek...
aku bunyik la...


♥ chenta ati saya

Baru pas makan katanya kat Kepci (x sesedap kepci mesia)
Tapi chenta ati saya ni sumer dia leh bedal heheheheh

Dah seminggu dok Kat Merweb Hotel yang best budget QR300 perday (company la yg byr)
Makanan pun dihantar ke bilik (ngade btul)
Ekekeke ni stok air tuk sehari (air tin Fanta)

chenta ati saya kata...
Rini dh leh pindah ke umah transit Al Saad resident


Cam menarik jek umah ni..kat dalam tatau lagi. Nanti dh ade gambo aku update ek.


0 Gtau jek:

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in