Huhuuu dah kena tinggal





Salam sumer....

Acehhhh bukan pe sangat la ni citer pasal kena tinggal ni. Kena tinggal pasal mencari rejeki di Bumi Qatar. En. hubby darling dah selamat sampai kat Qatar. Heheeheh dia pegi sensorang dulu arr, pas dapat Residency permit in Qatar baru la aku ngan dak kenit Najaa ikut.

Setakat ni Najlaa baru tya sekali jek..."mama papa mana?" Aku jawab le..."papa kan kije jauh" so senyap aje anak dara aku ni. Hopefully dia ok la. Tp aku dh standby ngan kain pelikat papa...ikut la petua ord dolu2 ni. Maybe pasal la ni aku kat umah adik yg baru bsalin kat JB, so orang ramai jek layan dia tu pasal dia x rasa sgt papa xde. Sok lusa aku dh bawak balik melaka tatau lagi arr camne?

Rindu lak kat bantal peluk yang jauh di mata dekat di hati ni. Harap2 dpat permit cepat so cepat la bsama2 together2

::: (\_(\
*: (=’ :’) :*
•.. (,(”)(”)¤°.¸¸.•´¯`»

2 Gtau jek:

Ismaliana Bt Sulaiman said...

hopefully la...dpt cpt2 pi sana..aku doakan...sian kat korang kan...pukul brp ery sampai qatar....?

JaJa'Z said...

mak ai..jauh nya ke qatar...hopefully u all dapat bersama2 nanti..soon

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in