Turun Sudaaaaaa

Dah bape ari ni asik panas jew. Tekak ni lak asik nak mintak disuakan ngan Coke. Perghhh boh ice bebanyak. Nikmat gler....

Nak wat projek kat belakang umah pun x jadi.. Agak2 korang ape yg aku nak buat. Teka je kalau salah aku x marah pun. Siang tadi pun x berjaya, tunggu sok la dengan penuh harapam akekekeke

Dak kenit aku lak kat badan dia td dh kuar yg ala2 gegata tu. Tp bukan gegata..dh penah check kat kinik. Najlaa xleh sejuk sgt..xleh panas sgt mula arrr kuar bintat.

Citer pasal panas kan..Ari2 kena pasang aircond. Aku mmg tunggu jek biler nak hujan. Ni time aku tgh wat assignment ni hujan pun turun. Bestttttt sejuk jek.



4 Gtau jek:

Ena said...

tu la nikmatnyer sejuk & hujan tu sgt berbeza dengan sejuk kerana aircond kan!.. tu la bertapa besarnya kurniaan NYA.

Sari Yusa Ibrahim said...

salam, ziarah..

nice blog.. eh, najla pun ada allergy mcm anak sy lah, asal pns @ sjuk tumbh bintat kat bdn. Tapi skrg dah kurg, try lifebuoy biru.. mdh2an ok

Lelord said...

Ena: Tul tu...syiok ujan ni

Sari: Ok nanti nak cuba, kat umah guna kaler merah

mummy_ayu said...

salam kenal...tukar link ek ...tul la sekarang cuaca panas sesangat!!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in