Jatuh Bedebukkk


Ape yg jatuh bedebukkk ek
Ni tadi balik dari Jusco
Tengah sedap aku drive tetiba bedebukkk
Tersentak gak le seb bek x panikss
Aku rasa cam buah mangga jek
Teruskan lagi perjalanan sampai ke rumah
Sampai umah dh park kat porch
Aku pun tgk le pe yg menyembah ketaku ini
Tu dia buah mangga masak
Sampai tercabut tu minatang pe ntah
Eiiii terpaksa la aku pancut air



5 Gtau jek:

eB ezrin said...

la... mana dtgnyer mangga msk tuh?... hmmmm

Mama Hanim said...

huhu.. dari mana itu mangga daaa...

Lelord said...

hahaha tepi jalan beso pun de pokok mangga. adoyaiii nape la aku yg jadi sasaran

larradanish said...

pele nasib ko mak najla..hehhehe..tadi eden bace..kete ko kene hentam dek ko sendirik..ape..ape aje..ape2 aje..hehhe

Lelord said...

hahahaha cian kat aku nih

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in