Apakah Maknanya...

As usual petang2 najlaa musti nak amik angin kat luo
Setelah dr pagi smpai ke petang buat aku naik angin...
Dh ready n bising2 ckp nak men luo..nak men luo..
TETAPI
Ade bende yang dia dok bawak skali
Ni pehal lak sorong bwk g luo
Aku dh kata nanti kotor
Dia tetap kata nak bawak luo gak
Macam2 dh aku ckp...dia start nangis lak
Hah ni yang aku lemah...
Xkan aku kena jd tarzan
Aku ikutkan je la..karang aku basuh
Ni korang tengok ahhh sendiri
APAKAH MAKNANYA
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tu bekas menan block...dia siap bwk budak kecit tu
Nama budak kecit tu "IMAN"

Ni apakah maknanya??





7 Gtau jek:

Ain said...

mama najla kena kasi najla adik nie...

najla tengah practice sorong baby kan sayang...hehehe

Lelord said...

muahahhaha sabar najla..sabar...papa bukan ade pun kat sini

Qistina's Mama n Abah said...

macam nak tolak adik dalam stroller nih lord...wa...berhati2 ye..

Lelord said...

tu arr pasal...pandai lak bg nama "IMAN"...adoiii

Nur Hawa Mohd Zin said...

hye mama najla..tq follow me..
i follow you to...nice blog..mmg cam mama

nurulazham said...

dia dah practice nak jadik kakak tu,lela...hehehee

naynab said...

huhu baby made from qatar laa nnt...
ehh nurulazham a.k.a bai pun da gak komen

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in