Uit dapat tengok TV daaa

Adehhhh x tahan oOoooo kalau x tgk TV ni. Kalau korang pasan N3 aku pasal Astro sure tau sebab musababnya. Jeng..jeng...aku dpt tgk citer kat TV3 (Tiupan Sangkakala) atas ihsan jiran sebelah umaH. Macehhh Ajai ko bg aku pinjam aereal (huhuhu cenggini ke ejaannya) yg leh pasang kat atas TV tu. Seb bek TV lama ade dlm bilik Najlaa. TV lama tu aku bg dak kenit tuk tgk cd.

Xde la aku kebosanan sgt.....

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in