Misiku Berjaya

Awan berarak....

Cerah je...

ini la yang aku mau



Tuan2 dan Puan2 tau x ape ke benda la yg aku upload kat atas tu.
Xpe kalau tatau aku gtau je ek. Tu hah trimmer rumput.
Muahahhaha x penah selama ni aku praktikkan pun.
As usual selalunya darling la yg kerjakan.

Korang tengok & lihat lah kat belakang umah ni...
sawah padi aku dh idup subur

Adoyaiiii seminggu skali la jawabnya aku kena trim rumput.
Pasal pe? Shacking tangan aku guna trimmer ni.
Kalau makin panjang rumput ni mau ketaq tangan aku.
Td pun dh t'pk camni ke org2 yg kena"parkinson".
Adehhhh lenguh tangan ni

Budak kecik ni sibuk tanya.."mama..naja nak buat ape"
Biler aku jwb "xyah buat pape"

"Naja nak cabut umputtt"

Sukati arrr anakku...mmg rajin tulang ni heheheh

Ehhh tengok tu... kapal terbang melintas
Akhirnya misiku berjaya gak. Dr semalam tau nak mesin rumput. Cantik la sket pas dh trim.



8 Gtau jek:

Mama Hanim said...

wah2..pasni sentiasa cantik la laman tu ye.. bagus2..

larra said...

mamanajla..lepehh ni nak minjam jap pemotong umput tu..semok dah laman kite..nunggu dbkl tu tak mari2..depe salu mari potong umput kt luar umah ni..eden..panggey soh deme masuk mesin sekali..den hulor det kopi rm5..mane le depe ni tk mai 2 lagi ..hhehe..bape riban ek..mesin alah tu
??

Siti said...

waaa..bestnya ada trimmer rumput ni..mana nak beli ni? huhu

Lelord said...

Beli kat tesco jek RM99 brand ok kot ni ntah ler.. Black&Decker

Lelord said...

hahahaha sape nak minjam meh dtg Melaka

Qistina's Mama n Abah said...

Aiyoh..berdikari betul laling da tak de ni ek..ekekeke...

Lelord said...

hahhaha Along kena le aku buat sndiri..karang jd zoo lak blkg umah

suriajingga said...

pasni semua urusan ko yg setel kan lah yer...serbis kete,bayo bil..sob..sob...yer lah hubby nun jauh di Qatar..sabo yer..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in