aPe-aPE jE la nAjLaa ni....

Ari ni still lagi lepak umah Enab....sok balik BP anto mak, lusa bermulalah hidup berdua ngan Najlaa kat Bumi Melaka.

Najlaa skang asik ikut je ape yg kitorang wat kat umah...enab yg tgh berpantang pakai bengkung dia pun nyibuk carik towel soh ikat perut dia gak. Enab pakai stokin dia pn nak pakai gak siap follow camne auntie nenab dia jalan.

Blom lagi kisah mandi dlm besen cam baby Eisya....adehhhh sumer dia nak follow.

Hahahahha jeles pn leh tahan gak. aku dukung Eisya dia pn merengek2 nak gak. Bler nenek pangku eisya cepat2 dia soh nenek wat gak kat dia. Mmmmm camne nak ade adik cenggini.


Layan la gambo dulu...






ngan stokin auntie nenab

ni lak sarung kaki Eisya..tpaksa la pakai kat tgn heheheh




aPE-aPe aJE....

1 Gtau jek:

Ismaliana Bt Sulaiman said...

hehehehe....comel la najla..tu la ko x blh tunggu lama sgt...kene cpt2 bg najla bby...nnti dia x mo ada adik ssh plak....x per la..produce kat qatar nnti yer...;D

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in