Petang Najlaa


Hehehe najlaa dh bising ajak lepak luo...
B4 tu minum2 ptg kami 2 beranak ni hah Pancake
Selalunya aku tgk kat Mc'd pya hotcake dorang boh butter ngan honey
So aku sesaja je boh choc syrup sedap gak
Korang tengok la tgn x berseni aku kat pancake nih



ni la rupa pancake aku

Mama i'm ready....

kayuh..kayuh..kayuh...

ok dh sampai pun...

ngan kak fatin jiran sblh umah je ni

tu nmpak x mickey mouse sentiasa di kepit

Ok dh nak maghrib balik dulu la...



4 Gtau jek:

naynab said...

wahh kenit dah pndai kayuh beskal..nnt bole pinjam beskal tok ali plak

Lelord said...

lom pandai sgt gerak cikit2 jek

anisalya said...

nampak sedap je pancakenya..
nyum3x..
ada topping coklat gitu...

Lelord said...

Anisalya: best gak tu beli brand Nona, bancuh ngan telor, minyak, n air

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in