Jelajah blog Ibu


Hahahah ni lagi satu segmen tajaan Ben Ashaari yang musti aku join... Jelajah Blog Ibu

Blog aku ni "Mama Najlaa Punya" benonya adalah blog kisah2 seharian aku anak beranak. Baru je lagi blog ni...lahir bulan September 2009 kat SJKC Jementah 1 Segamat. Masa tu aku jd Guru Pentaksir Kontrak je (la ni dh ditamatkan pun khidmat aku ni). So biler dh siap segala keje kat skool aku pun cuba2 la corat-coret kat blog. Terkial2 tau...saya budak baru blajo so aku tanya la ngan kengkawan yg dh terer dlm blog2 ni.

Pasni blog aku akan jadi blog luahan perasaan la....uhuhuhu Suami Terchenta jauh dimata dekat di hati

Camne aku tau pasal Jelajah Blog Ibu ek...tu hah td baru pas wat N3 Blog List Newbie Dibuka (dh join pun) tup tap tup tap ade lagik segmen baru (mesti la nak join gak)

1 Gtau jek:

Adeq Aien said...

happy blogging mama najlaa..
newbie here

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in