Ohhh Tidaaakkkk

Uwaaaaa sape nangis ni
heheheheh


Ni hah korang tgk la pe jadi kat keta ni...
Kalau semalam buah mangga jatuh bedebuk
Ari ni aku tergesel lak batu gate nak nek bukit kat umah MIL
Uhuhuhu mahap la yek darling
Bulan depan u balik tolong tukor kan bumper ek


12 Gtau jek:

Ena said...

aiyakkkkk!!

kemek gak tu.. huhu
x per.. nanti leh anta p spital kan!..

Lelord said...

mmg kena anto tgu ujung bulan mei la darling balik...

hmmm dulu belah kanan tp kena cium ngan moto

sebelas said...

adehh habis duit nak repair nie :D


http://nomborsebelas.blogspot.com/

Mama Hanim said...

aduyai.. xpe2.. bt treatment elok2..kete demam tu..ehehe..
ada alasan la suh darling blk kerap skit tu..oppss tersasul daaa..

Lelord said...

muahahaha sape de duit lebih meh anto sini

Miss Izah Mohamed said...

adeh.. byk gk kemek tu.. sabar ye sis
suh cik abg tukar.. hehe

Lelord said...

dh nangis td...tp MIL relek jek..dia kata "bulan dpn eri balik ko soh dia tuko" sgt memahami

larra said...

weiii..mung bawok kete ke mung bawok lori..hehhehe..antor ler sepital hape lagik nk wat kan..

Qistina's Mama n Abah said...

aih..camno nih..

Zaidah said...

ciannyer...macam mana bleh jadik gitu....sabar ajelah yer...

Lelord said...

zai..td ms nak nek bukit arrr kena pagar..ms turun bukit park keta kat porch pastu nek bukit adjust sket nak reverse kununnya...tercium lak

lovelylady said...

tukar bumper wat pe, alang2 tukar kte sebijik ;)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in