Nombor Satu

Hmmmm ape ke heiiii nya tajuk No. 1 ni ek
Muahhahaha ni pasal kena tag SELONGKAR
Adoyaiii selongkar handbag dan aku di tagging oleh mamaaerish
Jarang dh skang ni pakai handbag..ms kije je dulu
Jom arrr selongkar pe yg de kat dlm nih


Ni arr beg last aku beli tahun 2008...heheheh duit bonus pastu aku resign..bijak kan

macam-macam ade kat lam ni..adoii serabut

Ni mende2 penting wajib ade...elle purse, kunci kete,kunci umah

Tisu, bb wipes(naja mkn comot), clorets, sanitizer, yg kotak pat segi tu bekas gula

perfume bodisop, poder, lip-tik, lip gloss, pen...ehhh kotak ni masuk lg skali daaa

setem pun de dlm beg, brooch, adoyaiii haku ingat ilang dh cim-cim mase tunang...selit ropanya macehhh arrr de segmen selongkor nih.
Mamaaerish daku sudah siapkan assignmentmu ini okey

X aci kan kalo aku x tag org len
Maka dengan ini aku umumkan yg bertuah adaaaaalahhhhh
jeng..jeng..jeng..
kamu2 berdua sila jawab yek

tapikan kalau de kengkawn len nak buat dialu2kan
kerjasama dr anda didahulukan dengan ucapan tima kasehhh

3 Gtau jek:

miemiey said...

ni kira beruntung segmen selongkar dapat jumpa cincin..mie ada gak tag mamanajla semlm..tapi takpe kira sekali tumpag tgk ni...hehehe

Lelord said...

ekekeke

mamaaerish : said...

wah.... ramainyer anak2 dlm tuh... hik3...

eb suker la purse elle tuh... cantek.... ;p

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in