Newborn-kazen Najlaa

NUR BATRIESYA QAISARA BT NOR SAIFULNIZAM



hahahahah PeAcE from baby EisYA




cutie sweetie Eisya



Hehehe ni citer pasal adek aku nenab, dr smlm dh rasa cikit2 cakit pewot. Ukukuku dia tya kat aku camne rasa tegang n sakit nak salin. Mana ler aku rasa tu sumer, pasal aku salin caesar. Pastu lak mmg xde rasa contraction pun. Slm dh g spital tp bukak 1 cm jew so balik umah la...

Pagi td kul 4.30 sakit n kua darah sket pegi la lagi kunjung-mengunjung spital cam raya lak akakaka. oleh kerana bb mmg x mo kua lg maknanya silalah balik ke rumah dulu. Aku lak siang td g begumbira ngan dak kenit n suami t'chenta...(almaklum sok dh nak kena tinggal). tetiba kul 3.30ptg adik ipo gtau dh bukak 6cm n akan salin ikut suke bb arrr kan. pya le lama aku tunggu...tunggu tepon bunyi jek akhirnya kul 7 lebih tadi lahir la NUR BATRIESYA QAISARA...3kg tu tp aku tgk pewot enab cam kecit je.

Kul 8 lebih td g HSI igt nak amik mak bwk balik umah dr kul 3 tu dok berumahtangga kat spital cian lak. tp ropanya mak aku nak tunggu anak dia yg x kua dr bilik bedah. Aiks kata salin normal nape kat bilik bedah lak kan. jeng..jeng..jeng...ropanya masa salin tu pelatih yang wat pastu lak dh tgunting lebih...pastu dh jahit la kan, Biler doktor yg betul2 terer dtg tgk sudah salah la so bukak balik n wat balik. ingat dh setel ropanya idak...adik ipo kata darah dh masuk. Pastu darah asik kuar jek. So masuk bilik bedah bg bius bukak n jahit balik. Darah pn tpaksa masuk sepeket pasal dh byk benor kua. So mlm ni enab tido sensorang le kat spital. Dorang x benarkan mak ngan laki enab tunggu. Enab pn x dibenarkan bergerak byk. Adehhh camni takut lak kau nak tambah anak.

Tp yg penting mak kata muka eisya cam najlaa masa kecit....sekian





1 Gtau jek:

naynab said...

ko kena smbung patutnya coz aku kena repair jahit smp 3x daaa

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in