Kerabu Jantung, Sambal Belacan Pelam, Sup Kaki Ayam & Kembung Goreng Menu Kami

Hahahhahaambek kemain panjang lagi tajuk kan
Jangan marah yek
Tu menandakan aku dah tatau nak boh tajuk ape
Makanya letak aje la menu lunch hehhehe
 
Kerabu Jantung Pisang ni dah beberapa kali buat
Memang sedap la weii tak nipu punya
Kalau nak resepi ada kat Kerabu Si Jantung Hati
Ikan kembung digoreng garing lawannya adalah sambal belacan + pelam
Pastu buat sekali sup ayam + kaki ayam
Pehhhh memang mantap lauk aku ni
Makan tanpa berkata-kata



22 Gtau jek:

Shiela Latif said...

yang penting mengenyangkan ling...hehe

p/s : eh...apa cerita aritu kata nak citer sal baby tu?..lama aku tunggu

Anum said...

masakan kg yang menyelerakan

norhidana said...

perkh.... rasa terus terliur...
mmg tak hagak2 tau menu akak nih
sungguh menyelerakan

Salina@IbuAqil said...

kak!!
terliur ina nengoknya kak lela oiiii..

Chekgu Azrine said...

Lelord lalu makan erk.. saya susahnya nak makan.. huhu.. teruk betul!!

Lelord said...

@Shiela Latif eh bukan dh gtau dlm inbox ke lingg

Lelord said...

@Anum alhamdulillah mengenyangkan dan menyelerakan hhehe

Lelord said...

@norhidana ampun dana...bukan selalu lauk akak beshh cenggini

Lelord said...

@Salina@IbuAqilnommnommm alah ina pun leh buat ni

Lelord said...

@Chekgu Azrine hahahah selera aje makan

LYAfrina said...

lauk simple.. tp meleleh air liur bila makan ni.. ermmmm... tersa nk mkn sup kaki ayamm

sue zainun said...

org yg tengok pun xleh berkata2..telan air liur semata2..hehe

Mak Wardah said...

Sedap berzat

Mamamya said...

sup kaki ayam tu klu dapat kat dak pika kompom korang x dapar merasa...di pulunnya sorang2..aku klu buat sup kaki ayam ni beli 1kg!!

Sari Yusa Ibrahim said...

Dak Najla makan ke lauk2 tu???

Lauk2 yg boleh membuatku brtambah2 nasi ni, Lord..

Lelord said...

@LYAfrina lauk simple tp membuka selera kan..heheh 1st time makan sup kaki ayam ni sedapp

Lelord said...

@sue zainun hahahha telan air liur ek..buat la yangg

Lelord said...

@Mak Wardah nyummnyumm

Lelord said...

@Mamamya aku baru 1st time makan sup kaki ayam is, eri la g beli beli kaki ayam

GreenJade said...

hai..saya datang nk tapau sket..hehehe..kerabu jantung pisang mmg best..terliur2 tgk..

tu hari baru buat masak lemak putih jantung pisang..nyammm nyammmm

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim najlaa mkn ikan goreng ngan sup ayam je kak

Lelord said...

@GreenJade sedap kan jantung pisang ni...celur cicah ngan sambal belacan pun dh umppphhh

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in