Pencarian Model FAREEDA 2012 Berakhir

Opsss bukan ini yek juara
Hehehehhee comel tak?
 
Ni la dia Noor Aqilah Nadhirah Mohd. Yazif
Cantikkan...ni masa semi-final
 
Kredit untuk Wanny Jibril gambar dalam FB beliau
 
SHAH ALAM – Peminat tegar tudung Fareeda yang telah mempunyai lebih 50 koleksi tudung itu tidak menyangka telah terpilih sebagai juara Pertandingan Pencarian Model Fareeda 2012 yang berakhir di SACC Mall di sini semalam.
Noor Aqilah Nadhirah Mohd. Yazif, 20, yang merupakan pelajar tahun pertama, bidang pengajian Pengurusan, Universiti Sains Malaysia, Pulau Pinang itu telah menggayakan tudung fesyen terkini Fareeda dinamakan Rozana sebelum dinobatkan sebagai juara.
“Sokongan saya terhadap tudung Fareeda sejak tingkatan lima lagi berbaloi apabila berjaya menjadi model tudung yang saya paling minat.
“Tudung jenis Rozana sahaja saya ada lebih 10 koleksi, tudung ini memang senang dipakai dan tidak perlu aksesori tambahan,” katanya yang juga meminati bidang peragaan ketika ditemui Kosmo! di sini semalam.
p/s: banyak gak tudung dia 50, hehehe aku baru....kang kira

5 Gtau jek:

sue zainun said...

saya pun nak kira..erkkk cam takde..hehe

mzhany said...

hehe, hany tak lulus utk pakai tudung fareeda, nampak tetek ;),husband tak luluskan. ;)

tp mmg tudung fareeda cantik cantik kan

Lelord said...

@sue zainun hahahha kena g beli ni

Lelord said...

@mzhany skang dh ada yg labuh size xl, xxl

Nad @ MamaZakwan said...

saya tak yah kira
sbb mmg takde, huhu!

umo baru 20, tudung fareeda nya dah 50 helai
50 helai x RM+++ = ..?
pergh! byk gak tu! :)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in