Coklat Minda Untuk Najlaa

Hmmm baru-baru ni BFF ada wat entri luahan pasal anakanda Afiqah
Pastu aku gtau dengan Is aka Mamamya pasal Coklat Minda....
aku x beli pun lagi 
Kemudian disusuli entri Penawar Duka dah order katanya Coklat Minda ni
Heeheheee Is aku beli dah kat Jusco pun ada
Lalu-lalang saja tanya kat kiosk kecik
Ada rupanya tapi stok xde tinggal sekotak je
Boleh la kan dari takde
Kena ronda tempat lain lak untuk mencari
Rupa paras cam coklat M&M kalau dh nama coklat rasanya mcm coklat la
Aku dah rasa!!!
Oleh kerana Coklat Minda ni coklat aku gtau ngan najlaa ni "VITAMIN"
Karang x sampai sebulan lak
Anak dara ni mmg suka cekelat uols

Cara Penggunaan:
Untuk dewasa dan kanak-kanak 2 biji sekali makan. 

COKLAT MINDA jenama Hijrah adalah satu produk pemakanan yang unik dan berinovasi. Ianya dihasilkan melalui adunan pemakanan yang mempunyai nilai khasiat semulajadi, halal dan dikelaskan sebagai makanan. Sangat berkhasiat serta memenuhi keperluan diet seorang pelajar. Dalam bentuk tablet, mempunyai rasa yang enak/sedap, senang dibawa kemana-mana, pengambilan (kunyah ianya lembut) dan penyimpanan yang mudah.

Khasiat Dan Kebaikan

Meningkat dan Menguatkan
Anda seorang pelajar dan sentiasa memerlukan daya konsentrasi yang baik, tetapi anda cepat lupa maklumat yang telah dibaca atau tidak fokus apa yang diajar oleh guru. 
Mengatasi rasa gugup
Anda juga mengalami fobia dan sentiasa di dalam tekanan. Semasa peperiksaan anda sering rasa gugup, masih berdebar-debar dan ‘blank’ walaupun telah membuat persiapan awal untuk menghadapi peperiksaan. 
Memulihkan
Fikiran terasa begitu lembab/kosong, kurang daya kreativiti dan berfikiran negatif, tidak ceria (pemarah/pemalu/rendah diri) kerana kurang berinteraksi. 
Mengekang 
Rasa ‘give up’ walaupun perkara yang mudah, senang tetapi terasa begitu susah dan cepat mengaku kalah 
Impak Awal Semasa Pengambilan Produk

Fikiran terasa segar dan mampu berfikir dengan lebih tenang. 
Mudah mengimbas kembali maklumat yang dibaca. 
Keupayaan belajar akan lebih bertenaga, mampu mengekalkan konsentrasi untuk jangka waktu yang lebih lama. 
Pemulihan ‘mood’ kepada lebih ceria dan positif. Rasa lebih bersemangat dan yakin boleh.

17 Gtau jek:

Ena said...

ena dah berhari2 nak cari coklat minda ni.. sok la denganr radio IKIM tu.. tp tak tercari2 lg.. kena usahakan jugak ni.. owh.. ada kat JJ je ekk.. blh suh hubby cari nanti sbb opis dier kat depan JJ je.. hehe

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

ok tak produk ni lela?
my alya ada bw blk brochure die,
ustazah die suh tunjuk kat parent..
bajet mau beli gak.. InsyaAllah..

Lelord said...

@Ena hehehhe td g beli lg kat tesco (nadira shoppe)

Lelord said...

@♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ baru cuba ni tp ada baca testimoni dlm fb dorang kata ok sangat2

Mamamya said...

wahh..aku punya x sampai lagik ko dah dapat dulu.. ea ko x beli utk stok balik qatar ker? aku rasa klu kat nadira ada byk stok kot....

klu sedap gini mmg nek kene pantau ler kan...dapat dak pika habis sebotol dia keje kan..heheheeee

kakyong said...

yer , memang bagus coklat minda ni... antara bahan yg diguna adalah pegaga & susu kuda... ;)

kalo berminat buleh contact kakyong

http://kakyongshoppe.blogspot.com/2012/02/coklat-minda-al-hijrah.html

sori, promo biz plak..

lelord bila balik ke doha??

ADEEYA said...

How much eh? :) hm hm coklat minda ni untuk kids je eh?

Lelord said...

@Mamamya aah is aku beli dh stok bawak balik heheheh insyaallah bulan 6 balik lg kot

Lelord said...

@kakyong xpe kakyong sila2 nanti lela war2kan. Dah nak balik flight isnin 8 malam

Lelord said...

@ADEEYA RM49, kids & adults pun leh mkn... Cerr contact kakyong ne tau ada harga promosi

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

coklat minda? something that i MUST try. boleh jugak kan untuk dewasa? hehe

Aleyn said...

Wah..nak carik la

Lelord said...

@FIFIEY LYCHEE MARATION boleh utk dewasa skali ni...cuba la

Lelord said...

@Aleyn jom semua pakat cuba..pastu nanti gtau hasilnya

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

perisa coklat?wahh klu qila dpt ni segenggam dia ttelan

Anonymous said...

ehhehe i mmg beli utk anak sbb anak2 lelaki yg sgt2 aktif..susah focus bile blaja.. so far mkn lps satu botol pon nmpk kesan.. i skang dh jd pengedar.. leh dpt harga rm 45 j..tp kalo beli sekitar putrajaya,sepang n kl laa..kalo jauh kena postage plak..kalo minat kol ros 0123303742

Hannan Fatimah ZHAO said...

kak....anak akak makan bpe biji sekali makan?

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in