Pre-Pasar Malam MAQ

Huh tu dia tajuknya yek
Hasil Tangkapan Sebelum Pasar Malam Bermula
Oh ya kat Qatar ni nanti akan ada Pasar Malam MAQ pd 30.3.2012
Tapi x sempat lagi hari kejadian aku dah borong siap2 dengan Mekja
Satay ikan, jeruk anggur, pelam, kelubi tu yg menarik anak tekak aku
 
Hehehehee kami geng handasaa akan wat jualan gak masa Pasar Malam MAQ tu
Saja je mencuba dan memeriahkan suasana
Lela Lelord akan jual soto nasi impit, bihun soto dan puding kastad koktel
Ummi Ikhwan Adha laksa utara, jeruk2, ikan masin
Iesha Intan lontong, pulut kuning + rendang unta & ayam, popia, eskem mesia, teh tarik ngan air sirap
Norulhuda Abu Bakar nasi dagang, nasi berlauk terengganu, nasi minyak gulai ayam dan mee kari
Laila Razalifaqihah mee bakso dan keropok lekor
Normah Yassin keropok kering dan karipap

5 Gtau jek:

Sari Yusa Ibrahim said...

oh, nak berjualan ke?? Good luck, ya Lord. Untung besar nanti leh la banjer akak.. :-))

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim insyaallah amin...saja je kak cuba bakat memasak

Anum said...

wow syoknya sis
asam lagi

shark said...

berkecur air liur tengok asam kelubi tu..:)

salam perkenalan dari saya :)

sue zainun said...

air liur meleleh tgk asam kelubi tuh..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in