Buah Kundang....Tapi Kaler Oren Kekuningan

Hehhehehe isu pasal buah kundang di FB

Hah ini la buktinya yek napa di panggil buah kundang
Pasal biji dalam kaler kundang a.k.a pepel
Ehhh chopp dah keliru lak..
Ungu tu sama cam pepel kan
Pastu kundang ni kaler ape ek pepel ke oren
Adoiiii



14 Gtau jek:

Anum said...

wow x pernah tgk
mcm best je

GreenJade said...

hehe tgh ngidam buah ni..niway, tehibur tgk walopon dah berminggu carik x jumpa2..

Lelord said...

@Anum hehehe akak pun 1st time belah ni

Lelord said...

@GreenJade hah ngidam ke..ni kengkawan kat mesia kata dh ada musim ni boleh la cari

Mamamya said...

hahahaaa...aku baru nak buat n3 ko lagik pantas....kikiikiiii...owh!! tragedi buah kundang!!

norhidana said...

hehehhe.... dulu2 tak tau gk nape di panggil asam kundang... tp bile mak bgtau kundang tu warna pepel... n masa tu gk ggt nk tgk bijiknyer...
mmg sah betul... heheheh tp ada gk yg tak tau ingtkan dana je

ADEEYA said...

Hehe first time ni tengok :|

Rtp Farra Arisha said...

waaa, buah apakah itu? warnanya unik skali. :) hehe rasanya macam mana sis?

Lelord said...

@Mamamya hahahha xpe is buat je..memeriahkan suasana

Lelord said...

@norhidana hahaha ramai la dana yg tatau

Lelord said...

@ADEEYA jakun jap kannnn :)

Lelord said...

@Rtp Farra Arisha buah kundang yangg..sedap masam manis

meh baca sini

http://lelord-mamanajlaa.blogspot.com/2012/03/aduhhh-meleleh-air-liur.html

Kalamhati said...

hehe org kelantan panggil buah gemia..=)

Sari Yusa Ibrahim said...

hehehehehe... nanti aku pun nak gak post entry pasal nih.. huhuhu

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in