Epal Qatar Katanya

♩.¸¸♬´¯`♬Penat berjalan di tengah kota
Mencari teman bukannya mudah
Kalau tak tahu cara bertanya
Kau akan tenggelam¸.♬´¯`♬¸¸.♩..

Huhuhu tetiba teringat lak lagu Alleycats
Ni masa cuci mata kat Souq Waqif
Nampak ada peniaga jual buah
Saja la tanya buah apakah?
Epal katanya
Kecik je pun bukan la macam royal gala apples tu
Kami pun rasa la dh disuruh cuba kan
Ada la sket2 rasa buah epal
Rasa cam kedondong pun ada gak
Tapi biji kat dalam cam buah plum
 QR20 sekilo
Kami beli setengah kilo je
Soh campur merah dan hijau
Najlaa leh layan buah ni maknanya sedap la hehehee

10 Gtau jek:

ajumohit said...

najlaa nak sikitttt!!! sedapnya nmpk buah epal tu

dieya said...

tak penah dengo lagu alleycats tu. try nyanyi lagu kak nita 'tragedi buah epal'.. sesuweiii :-D

norhidana said...

kire nih epal qatar yek... itu yg kecik comel je...
sesuai ngn si najlaa comei cam epal tu...itu yg dia lyn tuh heheheh kire sedap la tu

IntaNBerliaN said...

comel2 pulak epal dorg ni ek.. :-)

ADEEYA said...

Keciknya epal Qatar :) hihi comel comel je.

Sari Yusa Ibrahim said...

cute la buahnya... cute macam Najla juga... :)

Mamamya said...

aku x leh makan buah epal...gigi ngiluuu...

Lelord said...

@ajumohit sedap jugak le aju to epal buasa lg best hehehee

Lelord said...

@dieya ekekekeke lagu kaknita mmg sesuweiiu to kan ntah nape ms menghapdet ni akak terbayang lagu alleycats agak pasal dh penat berjalan cuci mata ngan isi perut kot

Kella said...

macam sedap je buath tu? nak ikit.. =)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in