Stok Hakak

Balik dari Malaysia kena la ada bawak stok kan
Selalunya sumer org akan bawak ikan bilis, cili kering, belacan, udang kering, 
segala rempah ratus kan
Hehehehe aku pun mmg itu la stoknya

Pastu sehari sebelum berangkat balik tu nampak la petai
Ok la kan rembat le 3 ikat cukupa kan
Bukan hari2 makan petai pun
Petai bagus untuk cuci darah hehehe

Ekekekkeee gantung je la kat kabinet

- Posted using BlogPress from my iPhone

9 Gtau jek:

Anum said...

syok nie masak sambal

Mamamya said...

ko beli kat mana petai ni..aku aritu mengidam nak makan petai mak siap pos dr kampung...heheheee...mcm lah kat melaka xde petai.. :)

Lelord said...

@Anum bestkan sambal petai boh ikan bilis nyummm

Lelord said...

@Mamamya nun kat pasar melaka..tepi mlka sentral tu hah

Ibu Darwisy said...

mak aih besornye mata petai tu kak..

Lelord said...

@Ibu Darwisy hehehhe x pasan lak akak beso ke idak masa beli..masa menggantung pun x pasan wakakakkaa

dulu x reti makan petai 2 tahun lepas le baru mencoba terus jatuh chenta

Nur Hawa Mohd Zin said...

petai!!! sedapnye buat sambal

Shiela Latif said...

nak jugak petai gini...

norhidana said...

heheheh kami nih kalu balik johor ke kerteh pun stok mcm2 ini kan pulak akak yg nun jauh kt doha tu...

petai mkn ngn smbal totok sedap kak...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in