Warung Saga

Balik cuti tu ari kami ke JB
Sebelum masuk ke Singapore singgah sarapan kat Warung Saga
Darling yang heboh nak ke sini
Mengimbas nostalgia dolukala la tu
Dia kan dulu menetap kat JB nun
Layankan aje la

Warung Saga ni lokasinya  Jalan Mahmoodiah, JB
Kecik je...nama pun warung kan
Masuk aje ke warung ni aku kagum
Orang memang ramai ok...tp bukan tu yg menyebabkan aku kagum

Hah nampak tak belakang aku tu gambo sapa
Ruang Warung Saga dipenuhi dengan gambar-gambar lama
Sejarah Johor, pelakon-pelakon lama
Heheheh tu jek sekeping gambo yg aku amik
Segan la pulak kan nak snap sana sini
Macam-macam menu ada
Aku kan tipikal malaysian...makan la nasi lemak
Darling makan lontong pastu kami makan gak botok-botok
Sekodeng sana sini jumpe lak warung saga dlm Malaysian The Insider
Ada kat blog INI
Nak tengok gambar lain gi blog INI lak



6 Gtau jek:

norhidana said...

tak dpt tgk la gambar akak tuh... uis intenet opis ni mmg kadang pelik...

ajumohit said...

sedapnya nyum2, aritu outstation johor, first time makan kacang pool kan nama dia? sedaplah jugak hehehe

Anum said...

sedapnya
anum belum pernah try
kena cuba nie :)

Sari Yusa Ibrahim said...

warung nostalgia ni

Mamamya said...

x penah pulak ku tahu....sedap x makan kat sini?

Sidratul Muntaha said...

warung yg sempoi
kuar byk kali dah ni kat tv
tpi pasan time citer warung kita kat astro

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in