Tertunda : Ni Jek Gambo Raya


Huhuhuhu

Korang sumer musti byk bergambo time raya kan

Aku xde sgt la beb gambo raya

Sangat fokus masa beraya sampai x dan snap2

Lgpun masa raya ni la masa nak gosip-mosip ngan kazen2

Pastu lak makan time kena la makan sungguh2

Hahahaha bukan senang aku nak jumpe makanan ni

Menu raya kat umah kazen2 antaranya...

Laksa Johor, Bakso, Roti Jala ngan kari ayam, ade gak bihun, kuew tiao, makaroni


Ni pun ade la gambo tu pun x berapa clear

Seb bek aku teragak nak snap kalau x..xde gambo raya la jawabnya


Tuan umah tu hah baju petak tgh makan ...ekekeke
Penuh umah Alin biler sepupu-sepapat datang
Yang lelaki sumer lepak kat luo

4 Gtau jek:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

nasib ada sikit simpanan pic raya tu..
kalau tak sure ralat yang amat

mummy_ayu said...

semua busy sampai lupa nak snap yer...
ayu plak memang kaki snap ...tu yg banyak pic tu...

mamalieyna said...

ok lah ni..ada gak kenangan kan..biasalah tu, kengkdg kalut beraya lupa bab nk snap2 ni..hehe..meriah!

Kyuubi_85 said...

haha.. yg penting ada kenangan kan? sikit pun berharga gak :)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in