“Sweet & Cute Baby ‘Exploration Time’ Contest”


Jom masuk contest MAMALIEYNA
Contest ini akan bermula pada 08 September 2010 dan akan berakhir pada 20 Oktober 2010
(mungkin dipercepatkan @dilanjutkan mengikut keadaan semasa!)


Ni la gambo dak kenit aku...
Dari masa dia kecit mmg suke dgr bunyik kompang kalau g umah pantin
Hasilnya bulan 12 tahun lepas dia mintak papa belikan

Nama: Nurul Ain Najlaa Bt Bukhairi
Umur : 2 tahun 11 bulan

15 Gtau jek:

Nur Hawa Mohd Zin said...

fuyoo....najla main kompang lah..hehehe

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin hahahhaa sok kalau nak kawen panggil jek najlaa.
Adoiyaiii dia bising2 nak gak beli. Thn lepas akak g dataran pahlawan kat bawah tu kanade jual brg kraf. dia nmpak then nak gak RM35 hengget tu

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

Mama.. Ni macam ada angin nak cpt dpt menantu jerk.. :p hehehehehe i nak masuk meminang bley.. kahkahkah

cha said...

mana dia dpt kompang tu kak. meriah lagi bersemngat.

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

gud luckk..
pasni leh hire najla main kompang majlis kawen, ekekeke.. ;-)

hana devushka said...

lpas ni bley request najlaa main komapng kat majlis..hoho~

Lelord said...

@Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil ekekekeke hantaran serba lengkap tau...

Lelord said...

@cha huhhuu beli kat dataran pahlawan melaka

Lelord said...

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥ macehhhh
hahahha sapa mau tempah kompang gtau la

Lelord said...

@hana devushka bleh..gtau jek hahaha

mamalieyna said...

hikhik..cutenye! ^_^

LULUS!

Good luck cayang!

Lelord said...

@mamalieyna macehhh mana tau leh menang bulan depan pun besday dak kenit

sweetie2010.blogspot said...

berbakat Najla ni. dok Mama Najla punya wedding anniversary nanti, bolehlah najla main kompang.

Nur Hawa Mohd Zin said...

huhu..mahal tu kak..

Sha@Mama Tina said...

hehehe...ada gaya tu lord!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in