Tak Sempat Beb


Selamat Hari Raya Semua...

Huhuhu aku bersiaran dari Batu Pahat yg permai

Kebizian melanda x sempat nak hapdet

Ni pun curik2 masa jek

Umah mak aku ni penuh jek sepupu sepapat datang

X best la plak aku nak bukak2 lappy kan

Biler dah malam aku lak yg penat kununnya

Asik x sempat aje kan

Nak wat BW pun sama gak x sempat

NI pun tadi ade acara beramai2 serang umah sepupu2

Sok pun masih de lagi

Sempat sok aku update lagi ngan gambo yek

4 Gtau jek:

Hizami Rahim said...

hehe.
tahu takpe.
lepas ni banyak pulak rumah nak kena singgah raya.
:)

Lelord said...

@Hizami Rahim ekekekek btul arrr zami..meh singgah umah akak kat klebang

Nana said...

aku ni ha lg bez xde org dtg raya umah pon sepanjang masa laptop on heheh

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

biasalah mama.. raya kn.. ibupun sama.. hari ni baru berkesempatan.. ;o)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in