Hari Malas....Nape??


Jawapannya pasal aku mmg MALAS

Adehhh bgn jek tido perut sakit

Bukan bgn tido benonya..kul 6am najlaa bgn nak susu

Aku mmg dh xleh nak sambung tido la kan.

Subuh???

Kat sini subuh masuk kul 4am...kul 5 matahari dh nmpak tau

Sambil bermalas2 atas tilam...

Dak kenit lak soh bukak cartoon

Layankan je...

Kul 8.30 g dapo masak air buat nescafe cicah biskut

Senang kan..

Darling nak kuo cari makanan aku ckp xyah la

"Kite mkn jek biskut..karang pas mandi kuo "

Bini dia malas nak masak arini

Darling pun ok jek...ntah le aku mmg rasa sgt malas

Malas nak bgn dari atas tilam...sedappp ooo dok dalam selimut

Dah le sejuk...selubung aje la

Nak mandi pun tadi cam malas

Hahahahhaha parah btul

Makanya kul 11 kami kuo g City Center

Makan...cuci mata jap....


Dak kenit kata nak burger...
Alahhhh padahal dia nak toy
Bukan makan sgt pun..papa la tolong ngabeskan


Aku kena makan nasik
Sehari x dpt nasik nanti pala pening
Ni aku mkn nasi putih ngan ayam panggang
Set ni QR14 jek
Tapikan....


Ni hah kena mkn ngan kuah ni
Rasanya cam kuah dhal jek
Aku tya kari xde ke? hehhehee
Nasib baik sedap...tp kalau ade sos lagi sedap ni



5 Gtau jek:

BIONIC WOMEN said...

pergggghhhh..macam mabeles jer...
eh QR1 braper rm ek?hahaha..ketinggalan zaman toi aku ini...

Lelord said...

@BIONIC WOMEN huhuhu QR1=85sen

HANI said...

ada kala nya kita malas tak leh tahan, kalau kat sini time malas biasalah ujung minggu takyah kerja...tido jerlah...

cha said...

wah wah menu diet ke kak, nmpk cam sdp jek.

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe kalu malas lepak bilik jerk...huhuhu

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in