BE Pertama Sempena Balik Raya


Mahap kan aje la yek
Huhuhu aku mana la penah dpt BE
Keterujaan melanda
Slalu baca kat n3 kengkawan jek
Ni adalah BE pertama aku sejak 3 bulan bersama Nuff
Macehhh yek
Huhuhu aku mmg suke ngan Celcom

Pas dah dapat BE mesti lagi teruja
Kalau leh dapat ribu riban..tatau jaman bler berangan aje dulu


16 Gtau jek:

Sha@Mama Tina said...

wah..peningkatan yg bagus ni..aku je yg ntah biler tawun nak dpt hehehe

gnesop.com said...

tahniah.. rezeki raya nih! :)

ibu_BatRiSya @wardah said...

waa..bagus2..tahniah

mama rifQy said...

waaa..bile mau dapat jugak nih!

Lelord said...

@Sha@Mama Tina ekekekke cm x sangka lak aku...ritu aku baru jek tya ngan ko kan along pasal aku x reti mende nuff ni...

Lelord said...

@gnesop.com macehhhh kengkawan sume klik2 la lagi

Lelord said...

@ibu_BatRiSya @wardah hehhehe tq2 sambil senyum lebar ni

Lelord said...

@mama rifQy hmmm x lama lagi dapat gak le

sumpit said...

waaa rezeki... aku pun junior gak sal benda ni...

KORANG BACA LA SENDIRI!!!

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah tahniah kak...heheh..lepas ni banyak2 lagi dpat ok...hehehe..best kan dapat

Gen Fujita said...

Alhamdulillah, tahniah.

JaJa'Z said...

lahh..akak tak pernah dapat BE ke??? i tot memang dah selalu dapat..takpe2..rezeki...nuffnang bagi duit raya..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

BE?

WOW....KAYA2

DaHLia said...

congrates!!
hadiah hari raya terindah..hehehe

SYaMiLa said...

tahniah...sya nye pulak bila la nk dpt..huhuhu

sweetie2010.blogspot said...

Wah bagus lela ada peningkatan, Moga cepat dapat Cheque dari Nuff tu.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in