Mem....I'm doing The AC


Ding..Dong...

"Mem...I'm doing the AC"

Erk....minatang ape lak AC ni

Hahahhaha

Agak2 korang tau ke?

Mehhh layan

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Ni hah org maintenance

Datang nak service aircond (AC)

Waterfilter next week baru dorang datang katanya

Adehhh pakai kasut dalam umah aku
Baru pas mop tadi tu
Uwaaaa satu rumah dia berlegar2 tadi ni
Tp mmg kat sini dorang kan pakai safety shoes
Nasib la kan..mop la balik umah

Mamat philipino ni tgh basuh ape yg patut...
Abis la toilet dpn ni...
Ni toilet tuk guest
Huhuuhuuh seb bek dia bersihkan skali lantai
Patut la dia mintak kat aku mcm2 tadi



10 Gtau jek:

cha said...

service yg bagus, rumah kita takde AC, ngeee...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kak.

hahahha..ayu gelak sangat, kak siap mengintai apa yang pekerja AC tu buat hahahahahhaha

BIONIC WOMEN said...

umah kita pun xder ac...pc ader lahhh..kfc pun xder...naper terasa nak makan kfc nih

Lelord said...

@cha ekekekkee

Lelord said...

@Siti Ruhayu Ab Rahman huhuhu kena latgk ape dia buat...dah la laki den kije

Lelord said...

@BIONIC WOMEN adehhhh dah lama x mkn kepci nih

Marsha~ said...

hahahaha... dia tak pelik ke kau amik gambau dia?? hahahah

Lelord said...

@Marsha~ hahhahaha ckp kat aku.. "put in fb?"

larradanish said...

kite de AC..tp tkde le mamat pilipino dtg sebis..sambil tejenguk2..dah tu ko kemain hambek pic dia kan lord..hehhehe..dia musti perasan macho kan..

larradanish said...

kite de AC..tp tkde le mamat pilipino dtg sebis..sambil tejenguk2..dah tu ko kemain hambek pic dia kan lord..hehhehe..dia musti perasan macho kan..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in