Hari Rajin Lak...Nape?


Haishhhh

Tetiba lak kan

Kalau sebelum ni dah ade "HARI MALAS"

Dah tentu kena ade "HARI RAJIN LAK"

Nape?

Ni hah sebabnya

Ni yang siap di perap
Agak2 ape yg tekak aku nak benornya...
Hehehhehee
Teka arrr


Taadaaaa...
Sate...nyummm
Buat sendiri lagi ok tau
Penah makan kat Seri Kebaya...
TAPI
Hmmmm yang addoooo
Tak sedap langsung


Bek aku wat sendiri kalau x sedap pun aku leh cuba lagi kan..kan..


Dak kenit dah x sabo
Kat dapo gak dia amik sebatang
Darling pun sama gak
Dia kata dah sedap dah...hehehe bangga nih
Cuma katanya lenkali boh gula sket
Hahahhaha aku letak garam jek
Aah kan kdg2 makan sate ade gak rasa manis2 sket
Xpe..aku kan budak baru blajo

Ni arrr sate yg aku wat tu
Cam biasa ade je yg x cukup
Timun...
Ahhh aku bukan makan timun pun



12 Gtau jek:

JaJa'Z said...

uishhhh..mantop..betul kak..perak sate or ayam bakar kena letak gula..kalau tak, tak brapa sedap..tapi kalau bakar atas pemanggang mcm tu jaja rasa tak la segaring kita bakar atas bara api kot..but still nampak mabeles...sate unta ke? heheh

Lelord said...

@JaJa'Zni garing gak jaja..smpai najlaa kata mama ni tulang hahahhaa

ishhh daging biasa jek tu ngan ayam.

larradanish said...

nk manis lenkali masa perap tu tambah honey lord..sgt best..manis2 honey

Lelord said...

@larradanish heheheh maceh2 seb bek ko kata honey..buatnya gula merah ke..gula melaka ke..mau kena tunggu balik mesia

Hizami Rahim said...

wah.
rajin betul.
;)

kerangRebus said...

alah..pandainyekiet xreti wat la...haih..lapar la plaks -_-

Sha@Mama Tina said...

uiyo..sejak2 pindah qatar ni lain mcm rajin jek ko lord...

Lelord said...

@Hizami Rahim mau x rajin zami...nak beli mahal bek wat sndiri

Lelord said...

@kerangRebus ekekek ni pun 1st time wat

Lelord said...

@Sha@Mama Tina tekak aku ngade2 nak sate la along...lgpun baik aku wat sndiri, puas ati

EiJa ZaQuaN said...

wah bagusnya..msk satay sndiri...nmpk menyelerakan la..satay..satay..hehehe.

esok ade jamuan raya kat opis..ade satay..harus tangkap satay dulu..huhu..

sweetie2010.blogspot said...

Memang rajin la Lela. Ok cuba lagi.pasni jgn lupa letak gula. Sate bertambah mantap, darling bertambah sayang...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in