Bersahur Ala Raja


Hahahahahaa

Tu aku punya tajuk....

Nape lak kan tetiba "bersahur ala raja"


Korang rasa nape?

Sila teka....

Hmmmm xpe meh aku gtau

Ni hah...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Kebab King Special Grill

Cam nak pengsan nak ngabeskan

Aku saja jek boh tajuk cenggitu

Muahhahaha dah nama Kebab King

Kunun makan cam raja la...hahaha pasan


36 Gtau jek:

Ain said...

wahhhhh, manyaknyaaaaaaa.....

kalau ain memang tak habis makan sorang.....

Lelord said...

@Ain ishhh lela pun x leh abis..ni mkn berdua ngan king la tadi

Sha@Mama Tina said...

owh..banyak tu..

FloEllen said...

bestnya menu tu sis...kat mana tu...hehehe[mcm ingin nak makan plak]

Danial Ikhwan Jaafar said...

tengok pon dah kenyang alhamdulillah.hahah =)

SYaMiLa said...

waa..byknya...sedap plak tgk... :-)

Marsha~ said...

sedap ke kaedahnye?? aku ni bab2 kebab ni mmg takde selera arr..

Nur Hawa Mohd Zin said...

cili tu kunyah tak? heheheh..

Suara Kalbu said...

Sedapnya...

macam nak kena gi berbuka kat Tarbush je petang ni hehehehe

.s.o.f.i.a. said...

sedapnya!!!!! memang ala raja!!!

diraja22 said...

wowwi.. lazatnya..

mommyYen said...

aduh..sedap sgt tu.*terliur suda ni...*

BIONIC WOMEN said...

waaaa...king sudah bersahur..hahaha..
bapak besoouuuu portion dia..org arab ni memang kuat makan ek..besooouuu perut dowang..haha

sweetie2010.blogspot said...

Salam Lela,

Amboi.jenuh nak menghabiskannya.penuh padat perut ni kalau habis.

mummy_ayu said...

wow..best tu....dah mcm buka dah tu..pos kat sini sikit leh tak? he he he

farhana_aziz said...

gulp~telan air liur dl..hehe
sedapnyaaa!!saya dahla mmg suke kebab2 ni..tibe2 t'ingin nak makan kyros kebab.adeiii~

Cikgu Nurin said...

alamak...tertengok siang la plak....kalo tengok malam,...leh gak g cari yang ala ala...ader cam tu kat mesia ni????

Syafiq Kadiran said...

ni sahor ke bukak pose???

Lelord said...

@Sha@Mama Tina mmg byk weiii seb bek mkn berdua2an

Lelord said...

@FloEllen huhuhu kat Kebab King, Airport Road Doha....

meh la tgk menu2
www.kebabkingrestaurant.com

Lelord said...

@Danial Ikhwan Jaafar hahhaaa sila la tengok

Lelord said...

@SYaMiLa siyes mmg sedap ni

Lelord said...

@Marsha~ sedappp nyah...aku kalau kat kyros kebab tu mmg aku x berkenan..hahahha kat sini bleh lak aku suke

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin huhuuu queen x berani kunyah...tp king kunyah

Lelord said...

@Suara Kalbu ekekekke g la mendapatkan yg seumpama dengannya

Lelord said...

@.s.o.f.i.a. hahahhahaa

Lelord said...

@diraja22 mmg lazat makan sampai mengah

Lelord said...

@mommyYen huhuhu seb bek x ngandung kan

Lelord said...

@BIONIC WOMEN tu pasal....bukan takat makann ni jek...kalau g KFC,Nandos pehhh seume byk2..cam nandos side line kat mesia ciput jek...kat sini kalau mintak rice amik ko cam mkn nasibiasa tu hah

Lelord said...

@sweetie2010.blogspot aah btul kak sweetie mmg penuh perut

Lelord said...

@mummy_ayu ekekekeke x sempat smpai mesia dh org pos ngabeskan

Lelord said...

@farhana_aziz mmg sedap ni tau x tipuuuu

Lelord said...

@Cikgu Nurin ekekekeke tatau la ade ke x? g arr cari kat restoren arab

Lelord said...

@Syafiq Kadiran muahahhah sahur la

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahahah...napa queen tak kunyah..si puteri pun mesti lah nak kunyah jugak kan..heheh

faizz said...

lama tak makan kebab....sedap betul kebab tu nampaknya...tapi jauhlah...kyros kebab pun tak leh habis kalau yg tu agak2 habis ker?

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in