Tertunda : Jalan2 Raya


Huhuhuhu
Aku tetap nak wat N3 walaupun dah agak berjamannn
Al-maklum time raya x sempat nak on9
Ni le masanya aku nak hapdet sumer

Raya ritu aku x kemana sgt pun
Cuti kan singkat
Tapi sempat la g umah makcik-pakcik aku
Umah sepupu sepapat

Meh layan sket dulu gambo
X silap ni masa sesi nak jelajah umah makcin2 aku
N3 berikutnya akan menyusul

Dak kenit ngade2...auntie naynab pakaikan le kasut
Tu nampak tu headband siap ade nama
Aku beli on9

Nak gak wat peace...tp jari x bape nak jadik
Najlaa ngan Auntie Naynab (adik aku), sorang lagi tu Ummi Zah (kakak aku)

Ekekekeke nampak cam kuyusss lak darling
Idak benonya...sumer cakap darling semangat
Tu adik aku amik gambo sambil mencangkung hahhaha

Ni akak aku ngan abg rasid...dak kenit panggil "Anken Rasid"
Auntie Naynab ngan "Anken Epul" najlaa
Si gebu ni kazen najlaa...Eisya
Headband pun aku tempah skali tuk dak gebu ni

8 Gtau jek:

Kyuubi_85 said...

comel lak dia :) selamat raya :)

mummy_ayu said...

seronok beraya yer...

mamaaerish@eb said...

bestnyer... cumil sgt hairband tuh... i lioke... ;p

EiJa ZaQuaN said...

hehe..mmg comey najla n Eisya...bergaya dgn hairband di hari raya..

mamalieyna said...

cantik headband tu..cantik & cun lg tuan yg memakainye..hehe..sweetlah! ^_^

seronok dpt beraya di kg kan!

Marsha~ said...

hahahahahaha... gelak dulu... kita ni nama je berjiran! jumpa 2 saat aje aritu.. punyelah masing2 bz raya sakan.. punah harapan aku nak merasa kuih raya qatar.. cit...

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe suka jubah akak...cantik sangat

apik pehe said...

hehehe..comey baju raya adik2 tu..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in