Eid Al Adha Meriah

Masih belum terlambat kan...
 Nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha untuk semua kengkawan
Kami warga Handasaa wat potluck
Kali ni umah bertuah untuk majlis kat R4-701...umah Ain & Jamal
Maceh yek tuan rumah

Majlis bermula seawal 9.00 pagi
Masing-masing bawak le makanan kan
Macam2 adaaaaaaaaaaaa
Penuh perut weii makan
Seminggu la pasni kena g gym ahahahahha kononnya
 Lontong, soto, nasi dagang, nasi kerabu, rendang camel hehehhe
 Ada lagi............sate, laksa utara, roti jala, pulut kuning
Dessert agar-agar dan puding berkuah koktel
 Jamu selera yek
Tak kira la bape round pun kan
Makan..sembang..makan semula..makan lagi sekali..lagi..dan lagi
Makan lagi ahahahhahaa
Seperti biasa kan...suka beno tido dak intan ni
Geng bas sekolah lelaki bergambo
Geng bas sekolah pompuan lak
Hehehehhee xde tripod jadi geng bas sekolah laki dan pompuan 
x dpt bergambo sesama
 
Hheheheheh bergambo sefamili daaaaa
Eh kuarga lain pun ada gak amik gambo
Tapi dah ni blog aku kan boh gambo famili kami aje la ekekeke
Sapa nak tengok gambo lain g tengok kat fb
Hari Raya Aidiladha 2011 Slideshow: Malaysia’s trip from Malaysia to Doha, Qatar was created by TripAdvisor. See another Doha slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Ada lagi aktiviti geng handasaa ni...
Kang aku hapdet yek



6 Gtau jek:

ilanilyana said...

selamat hari raya kak lela :)

Salina@IbuAqil said...

Selamat hari raya mama!!! Aqil x shat lah mama rya ni.. ;(

alinac lover said...

slamat hri raya kak

Citarasa Rinduan said...

salam aidiaadha sis..

mmg meriah...

sis, thanks syer eik.. ayu pula yang tahan airmata gembira,

Mamamya said...

selamat hari raya... :) lambat aku sampai....wahh..pakai baju lip lap ea... :D

norhidana said...

selamat hari raya kak...

wah2 meriahnyer..mcm2 sungguh makanan yg ada..ngalahkan yg kt melesia nih...
tp msti seronok kumpul2 gitu kn kak

lawo baju ngn tudung tu... heheheh
tp apasal cik abg akak tak pakai kaler sama

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in