Meraikan Kemenangan Malaysia

Usai selepas habis perlawanan antara Malaysia-Indonesia
Kami pun bergegas Jalan-jalan cari makan
Hohohoohohhho almaklum le masa game minum air je
No makan-makan
Hanya menjerit mengaum aje kan
Penat weii bg support walaupun depan tv aje kan
Tahniah sekali lagi Harimau Muda Malaya

Lamb chops darling yg punya
Sedap..lengkali aku nak order ni lak
T-bone steak....kena la well-done cooked
Ahmad albab yang punyaaaaaaaa
Hehehehhee ni aku punya la kan
Steak ni pun sedap banget
Dak kenit makan buah je...
Buffet kat sini kurang menepati piawaian tekak aku hmmmmmm
Jadi xde la nak amik sgt menu buffet tu
Aku tengok pak arab minah arab menimbun makanan boh dlm pinggan
Tapi x abis pun hehhehehe 
Buffet Qr49 sorang
Cam kami punya order steak & lamb chops tu lain la reganya kan
Buffet tu free (",)

7 Gtau jek:

norhidana said...

yelah masa tak sama kn kak,kalu ikut time melesia, mau dh tgh2 mlm bute.... hehehhe

steak akak tu mengiurkan je... pak2 arab ngn minah arab mmg mkn bnyak ek kak?tgk kalu restoren arab kt sini,portion nyer sume besar2

Lelord said...

@norhidana beza 5 jam je ngan mesia...

hahhaha dorang mmg kuat mkn

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

makanan mereka mmg lah sedap kat tekak mereka kot?hehe.steak nmpk sgt sedap~~

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

sedapnye ..dh lama x mkn steak

Citarasa Rinduan said...

wahhhhhhhhhhhhhhhh
kecur sudah

Ummi Hanie said...

alahaii steak .. sedap nye kak lela ...

sy seumo idup xpenah mkn steak tau..huksss ... bile sy kabo mcm tu kat mak sy , dia kate "kesiannye.." :p

wan nurul hezrina said...

NAK CKET..LAPOR NIH!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in