Mee Kari SukaHati

Hohohoohohho tajuk tak agak2 kan
Dah lama nak makan mee
Tokey mee kat handasaa tengah alahan uols
Ibu mengandung ekekkee

Makanya warga handasaa perlu mencari alternatif lain la kan
Dan akhirnya.....
Korang mesti terer dah kan buat mee kari
Google jek macam2 resepi ada
Mee Kari aku x cukup bahan so takyah le boh resepi

11 Gtau jek:

Mama Zharfan said...

my fav :)

ADEEYA said...

Hehe like this :D

Mamamya said...

x cukup bahan pun dah buat aku terliur.... aku pun alahan jugak nih..wink!!

puanbee said...

dah cek ke ? betul mengandung ke kak ? ekekeke

Lelord said...

@Mama Zharfan hhehehe bestkan mee kari

Lelord said...

@ADEEYA suka ek

Lelord said...

@Mamamya wahh alahan ek....ni bukan aku yg alahan tau tokey mee yg alahan xleh nak buat mee

Lelord said...

@puanbee haishhh lom la...ni yg peknen tokey mee akak customer je

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sedapnyer mee kari

kakyong said...

percaya lah, kakyong x penah masak mee kari... huhuhh

Wan85 said...

http://wanwidget.com
saya memang peminat mee kari

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in