Mari Belajar....Buat Sendiri Jek

 Memandangkan aku x jumpa lak board yg ada tulis ABC 
mcm kat tadika tu
Makanya kena la merajinkan diri
Memang le dak kenit ni dah kenal huruf 
tapi bior sentiasa dia nampak depan mata
Takkan nak rebut laptop ngan mama kan..kan..kan..
Gigih la dak kenit membantu mama
Lom habis lagi potong kertas dia dah heboh nak lekat
Paksa rela la bagi dia UHU ni...pastu gigih lak le aku mop umah
Kalau rajin kang aku kaler kan le gambo2 ni hehhehe

14 Gtau jek:

.: iEyLa :. said...

ermm..jimat dan menarik..
suke la bab2 kaler nih..meh la sy tlong sis kaler kan..hihi

Lelord said...

@.: iEyLa :. hahahha kalau dekat ni dah serah tugas dah

JaJa'Z said...

kena kreatifkan diri la ye kak dah dok kat negara orang..

Mamamya said...

waaa...kreatif n menjimatkan!

Fazlinil Irma said...

lama tak buat keja mcm ni. dulu masa ngajar budak tadika. gigih buat Alat Bantu Mengajar sdiri. Macm ni lah. cari gambar pastu kaler.

Lelord said...

@JaJa'Z ahahahha tu la jaja..kena la

Lelord said...

@Mamamya tu la buat sama2 ngan najlaa bar dia nmpak semua

Lelord said...

@Fazlinil Irma tu la mcm2 rasanya nak buatkan untuk najlaa ni

Anum said...

wow kreatifnya dia

wan nurul hezrina said...

lama tak min kaler2..suka

Izan Ishak said...

alahai comelnya! pasni kaler2 ngan mama plak ye najlaa.

kakyong said...

rajinnya najla tampal menampal.. kalo dak Aliya pun suka buat kerja nih..

pastu terus cari kaler pensel utk warnakan..

Cho Zila said...

suka.. suka.. akak suka benda cam gini.. husband selalu marah sebab suka buat benda2 gini... gunting, tampal ....

tiEra said...

jimat..hehe

tp chantek gk la..kalau kalerkan lg chantek..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in