Terjaga...Terchat Hahahhahahaha

Wakakakkaka apekah?
Ni gara2 aku terjaga kul 3 lebih arr mlm tadi
Pastu pusing sana pusing sini xleh tido
Kalau darling ade leh peluk2 ekekekkee

Pastu terchat lak ngan Is aka Mamamya
Huhuhu aku tegur dia tya baru bangun ke mmg x tido lagi
Miahahahhaa ropanya teman komando makan
Takleh tido katanya
Grrrr time tu gak aku rasa cam lapor
Ape kemende aku nak mkn
Makan angin aje la
Takde pape
Ntah camne tgh dok chat ngan Is aku terlelap
Hahahhahah mahap la Is oiiii
Sblm chat tu dah hampir sejam aku terbeliak
Chat sambil baring lak tu
Bilik sejuk ngan aircond....terus zzZZZzzz

Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

4 Gtau jek:

Izan Ishak said...

aik...boleh tertido ke tgh chat. ngantuk sangat dah tu~

izan pun smlm lgsg tak tido~

Citarasa Rinduan said...

aduh......
pagi2 jam 3..ayu mmg tidur mati..hehehheheh

Cik JuE aka IBu... said...

cik jue selalu mcm gini....huhuhu...

Mamamya said...

ekekekek...ko t'tido rupanya...cetttt!! aku pun x stay lama..pukul 4.30 tido balik....& yg x bestnya firas plak bgn..sampai ke pg aku x tido...aduhhh...dugaan2..!!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in