Mari Mengaji

Lupe lak nak citer nenek datang umah bawakkan muqadam tuk cucu
Aku mmg ade cari tp yg ade jual kat sini yg kertas tu hah
Karang koyak lak
So ritu dh gtau nenek soh belikan kat BP yg plastik

Arini malam kedua najlaa ngaji ngan nenek
Al-maklum nenek dulu mmg ngajo ngaji anak2 jiran
Skang ni jek dah stop pasal nenek ade aktiviti lain ngan geng2 dia

Tadi papa call pun najlaa gtau dia ngaji ngan nenek
Huhuhu
Alhamdulillah
Belajar rajin2 yek


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

6 Gtau jek:

Sha@Mama Tina said...

ada ek yang plastik?

hehe..sama je stok2 auk nenek belikn muqaddam tuk cucu..aku pun sama..

jom ajar anak mengaji!

mamalieyna said...

oooh dah pandai ngaji najla yee..bagus...rajin2 ngaji ye...sejuk auntie tengok tau..!

Lelord said...

@Sha@Mama Tina hahaha adearrtu yg najlaa tgh baca ngan nenek

Lelord said...

@mamalieyna alhamdulillah...

cikgu isza said...

lepas berpantang.. takda pun saya pantau anak saya mengaji..

tak boleh biar lama ni..

♥ NBQ ♥ said...

goodgurl!! nnt byk kali khatam cam aunty nenab yek..mama skali kek huhu cane legging jaja sm ngn eisya plak..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in