Jangan Terliur Yek!!

Hehehehee baru pas makan pelam colet ngan MakBee
Pas darling balik solat jumaat kami lunch together
Lauk senang jek...kari ayam mmg wat lebih (belen roti jala)
Panaskan jek..wat sambal velachann, goreng pekasam 4 ekor
Najlaa wat telur mata sudah...sekeping roti jala mmg tinggalkan tuk dia
Selesaiiii.........

Pehhhh mmg takleh tahan!!!
Ade yg terliur ke?
Mahap la yek

"papa..jgn makan byk2"
Huhuhuhu aku x kasi najlaa makan..blkg dia sound papa lak

Tu nampak dak kenit meratah pelam
Pastu tangan darling tak2 sabo2 nak mencicah
Lalalallalalaa



Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

11 Gtau jek:

Eda said...

wuaaa...terliur dah..huhu

Lelord said...

@Edaekkekeke ampunnnn

Fadzillah Kamarudin said...

kuah rojak mak bee the best...
kena tgu bulan 6 baru nak borong besar2an...
=)

Lelord said...

@Fadzillah Kamarudin huhuhu ni ritu masa balik mesia kan jenjalan langkawi,on the way balik tu singgah beli kat r&r..

ADEEYA said...

Tak masam ke? Hihi mama saya pun suka cicah kuah Mak Bee :)

Lelord said...

@ADEEYA yg masam la lg best

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

beb, kecur air liur haku..
tak thn beb... itula penambah selera makkk.. =)
cop, sana ada ke lela?

Yan said...

dah kuar dah air liuq akak ni... Colet tu sedap nya...

BIONIC WOMEN said...

Dhiya suka pelam tau..
x masam lak budak tuh..xder plak sakit prut.huh
kita pun makan menda ni banyak kali dah minggu ni, nak perabih pelam bawak balik dari kampung rituh

Sha@Mama Tina said...

ala ko ni... terliur jugak la..uwaaa...

dieya said...

hari tu gi penang nampak kuah rojak mak bee ni.. memang glemer eh!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in