Najlaa Pun Berurut


Bersiaran kembali dari Klebang yang indah permai
Ekekekekee
Ni citer semalam yek
Tapi nak jugak aku boh dalam ni
Memang antara tujuan balik Mesia nak g urut
Bukan kat sana xde tpt mengurut..ade beb
Thai massage bersepah gak

Dan kerana aku nak urutan traditional oleh bidan2 kampung
Kena la tunggu balik sini baru leh buat kannn
Ari sabtu kan balik BP
Sampai pun dah malam
Makanya ari ahad le aku g umah MakYam tukang urut

-Gambo cekci dak kenit-

Dak kenit pun aku bawak skali berurut
Maklom le dah semakin lasak
Mula2 tu takde la nanges
Ketawa mengekek ade la pasal geli masa urut kat celah2 ketiak
Tapi bile ade tempat2 yg agak tegang kata MakYam
Cam kat bahu, tengkuk ngan kaki
Melalak gak le dak kenit
Tapi jap aje pas kena bg kata2 semangat dan kata pujian2an
Senyap la

Pastu lak turn aku
Wakakakkaa terangkat2 gak le kaki aku menahan sakit
Aku pun pura2 la mintak tolong ngan najlaa
"Sket jek mama...tahan ek, nanti nenek urut sket je"
Kahkahkah...leh dia ulang ayat aku
Pehhhh tapi kan pas urut ringan jek badan

Dan pas maghrib najlaa lelap dpn tv
Aku pun sambil baca nobel lelap skali


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

10 Gtau jek:

Citarasa Rinduan said...

umai pun suka urut..
siap kata..ibu dah lama umai tak urut..
ahhahahhahhaha

eT said...

cekcinyer dak kenit tuh...huhu
me pon perlukan tukang urut rite now...plzzz!!!

Lelord said...

@Citarasa Rinduan wahhh umai kemain yej

Lelord said...

@eT hehehhe pe tunggu lagi...sedap urut2 ni

cikgu isza said...

lamanya tak g spa..

Sha@Mama Tina said...

aduhai..bila aku nak berurut nih...

alyyani said...

amboi bahagia nya najla dpt berurut. hehehe..

Lelord said...

@cikgu isza bestnya dapat g spa cikgu....

Lelord said...

@Sha@Mama Tina balik arr kota long...

Lelord said...

@alyyani ekekekke bukan takat najlaa jek..mama pun bahagia

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in