Ada Apa Kat Sedenak??

Uwaaaaa menciiiiiii
Korang agak ape ada kat Sedenak?
Sume heboh cite pasal Sedenak
Jelessssss
Memang aku J.E.L.E.S

Dorang saja bikin panas
Huhuhu lom lagi gambo makanan cissss
Uwaaa jeles lagi

Aku nak join tapi darling penat baru sampai dari Doha
Takpe2 harap2 lenkali BA leh arrange mende2 cenggini
Tapi kena pastikan aku ade sini arr

Ayuuuu raya ni jom g Sedenak akak cuti raya lama ekekekeke


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

4 Gtau jek:

Citarasa Rinduan said...

kak........

no hal..nanti gather2 raya yer..
ayu pun semasa semalam asyik dok mengumpat pasal kakak kat mamamya..
maklumlah..
pertama kali kak masuk malaysia, tak singgah johor

konfius

puanbee said...

alaa ingat kan akk pergi huhu bee tak pergi jugak segan lah :)

bee said...

http://honeyvsbee.blogspot.com/2011/03/asleenda-1st-give-away.html

nah bee tag akk pulak

Mamamya said...

xper..nnti ada rezeki kita pi sama2 yer...aku pun x stay lama smlm sbb firas dah mengamuk nak tido...tambah cuaca plak panas sbb nak hujan...lagi lah dia resah gelisah...tp seronok lah dapat jumpa ramai kawan2 baru.... :D

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in