Projek Tengah Malam...Lagi???

Ishhh takkan xleh kot
Biasa la kan projek tengah malam cenggini
Kalau dah xleh nak tahan nak wat camne...

Alahai korang rileks la
Ni hah nak citer projek melantak tgh malam
Lapor la weiii
Seb la siang tadi aku sempat tapau
Dari BP ke Melaka..kul 6 aku terpacak dah kat jusco
Huhuhu singgah jap la kan

G pizza order hawaiian supreme 2 keping dah ku telan
Najlaa boh la sekeping tp separuh gak le luak
Sebelum tu najlaa dah setelkan eskem single scoop..cukup arr

Dan aku yang bijak ni order ciken wing tuk bawak balik
Dan terbukti kelaparan jelas tersinar di wajah
Wakakakak aku x sempat nak snap ciken wing
Panaskan dlm microwave dan nyummmm
Hahahaha ni jek yg tinggal sebagai bukti




Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

14 Gtau jek:

Mama Zharfan said...

yum yum nak cikit ;)
me dh click HB u


nak menang purse clarks ori? jom vote!

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

wah bestnye....datang klik hblah...

BIONIC WOMEN said...

lamanya x makan pizza..tahun lepas last makan kot..

mamalieyna said...

aduhai lama tak wat projek tgh malam cam gini..sejak en suami takde g kursus ni, mlm je tak selera nak makan..hu~ tp bagus gak kan..hee~

bestnye najla maman eskem...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ermm sedapnyer pizza

Lelord said...

@Mama Zharfan sabo suzie x lama lagi balik mesia kan

Zaidah said...

bestnyer buat projek tengan malam bertemankan pizza.....hehehhe

Lelord said...

@CiK Jue aka ibu FarisYah maceh cikjue

Lelord said...

@BIONIC WOMEN huhuhuhu ajak arr papa dhiya

Lelord said...

@mamalieyna ekekeke xde selera ek darling xde

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) huhuhu LM g arr serbu pizza hut

bee said...

makan badan tk naik tk pe lah mcm bee nih takut nak makan..lagi2 malam2 sgt huhu

Mamamya said...

amboi3...projek tgh malam makan sajor...mentang2 lah dok sorang...mesti der xtvt lah tu...:D

Marsha said...

click jangan tak click

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in