Basah Bersama...Pastu Makan Lak

Ni citer 16 ribulan yek
Kami2 sekalian g PD
Dok kat Regency Tanjung Tuan Beach Resort
Huhuhu murah jek RM7 semalam under Bank Pembangunan
Nana le yg bayar....dok sini 16-18hb
Tapi aku 17hb petang balik dah
Uishhh barang x packing lagi
Ade jek menda aku nak bawak balik Doha

Sampai2 jek kena mandi laut
Aku tak mandi...
Najlaa kompem la nak mandi kan
Takpe auntie ngan uncle ramai

Aktiviti men pasir pun adalah wajib
Kat qatar men pasir..kat mesia pun main gak

Si gebu Eisya ni pun kemain jerit2 lagi
Ape kakak najlaa pegang nak jugakkkk

Kena la kan basahkan kaki walaupun aku x mandi

Saja ngade2 nak amik gambo ngan Bella

Si gebu Eisya pantang nampak cermin mata nak tarik jek

Malam adalah acara makan2
Ayam dah aku perap semalaman..3 ekor jek
Pastu sosej 3 bungkus
Tu jek...

Tolong-menolong yek somi isteri ni
Adehhh terserlah kekurangan rambut darling


0 Gtau jek:

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in