Belakang Umah Aku Ada Taman Burung

Hah!! Tak caya ke?
Siyes mmg ada taman burung ooo
Banyak merpati datang bertandang pepagi

Sangat jinak yek
Korang saksikan aje la...
Dak kenit bagi burung2 merpati makan roti

Kemain kesukaan lagi dia bila burung patuk roti yg dilempar
Hamik ko....sebuku roti dak kenit kerjakan



Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

7 Gtau jek:

Mamamya said...

syoknya klu dapat main kejar2 dgn burung nie...tp yg x syoknya klu burung2 ni 'membuang' di persekitaran umah....

Ena said...

tak takut plak ek dak najlaa ni ngan burung yg banyak tu.. hehe.. good girl lah.. :D

✿ etiey erywan ✿ said...

bestnya... kalau eysraf mau hari2 kejar burung ni

BIONIC WOMEN said...

Dhiya ni, burung kecik2 yg hinggap skali skala tu pun dia xcited dah, kalau banyak macam ni, ntah abis sekilo beras di taburnya..hahha

norhidana said...

waaaaaaaaa best gitu kak, seronok dak kenit tu bg mkn ek, apa kata akak beli la makanan burung tuh, apa nama dia tuh....

dh dak kenit tu tabur2 akak tangkap la, blh bt lauk burung merpati ehhehe

Aleyn said...

Wah...dah mcm kat luar negara lak...ekeke..

Ps : Cam biasa, I dah klik u nyer Nuff n HB, jom klik2 kay

Sha@Mama Tina said...

hehe..comel beno nampaknya naja disitu..aku jln2 sambil klik nuff & hb ko.. jom!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in