Menyapu... Tapi,

Ni mende aku nampak rini
Darling g bank aku dok dalam keta jek
Sambil layan FB mata melilau sana sini
Pastu nampak auntie tengah menyapu sampah depan kedai
Dah menyapu dia longgok sampah kat tepi
Teruskan mengemop lak
Aku perati jek la
Tetiba nampak dia sambung menyapu tapi...
Adehh sampah tu dia sapu masuk longkang jek
Pesal arr tak guna penyodok sampah


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

6 Gtau jek:

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

nanti tersumbatlah longkang tue....teruk betul........

Jamiel said...

Pencemaran ni..
Dah sumbat, nanti banyak nyamuk..

puanbee said...

itu pasal lah banjir sana sini..

Citarasa Rinduan said...

kalau lah pekerja buat lagu tu....memang kena sound...suka2 buat kerja 2 ,3 kali...
dah tersumbat longkang nak suruh sapa korek???

BIONIC WOMEN said...

Mesti pekerja indon tuh..wakakakh..
ntah aper2 kan, buat kerja ikut hati ajer tu..x pikir panjang.
(tetiba lak pekerja indon disalahkan
)

Mamamya said...

haih...buat keje biarlah ikhlas kan...baru berkat....

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in