Hari Ni Menu Urap Pegaga & Sotong Bakar

Ekekekkekee tajuk entri cam nak bg tau satu donia menu ahkak
Hmmmm urap pegaga...
Korang tau ke?
G aje search ape tu urap pegaga
Hehehhee jumpa kat Shoprite pegaga ni
Beli la 2 cekak baru QR1.50...sekilo QR10
 Rasa la pahit2 sket tp x ketara sangat
Tetiba terpikir camne la dorang minum jus pegaga tu ek
Ntah ape la rasanya
Ni lak sotong bakar bersambal ikut suka namanya
Mula2 bakar dalam oven je
Pas dah wrap ngan foil tu masuk je dlm oven
Adehhh sotong kan banyak air...eiii tak suka
Inisiatif lain adalah bakar je atas pan
Lapik daun pisang hehehehee

Tu aje menu rini...ehh sotong goreng kunyit tuk najlaa
Sekian

9 Gtau jek:

CIK PARO! said...

sama la kite..
hari ni cik paro pun makan urap..
tapi bukan pegaga la..
pucuk ubi..

Salina@IbuAqil said...

Perghhhhh!!! Terliur kita dibuatnya.. Nyummy2!!

Mamamya said...

wahh..sama lah menu kita arini...aku buat urap kacang botol...td kelapanya sajer aku buat lbh sbb nak cari daun selom pulak weekend ni... :)

msredcheesecake said...

sotong bakar sambal... tak tahan tengo... drool...

tiefazatie said...

wah..sedapnya sis..hee

ajumohit said...

sedapnya kerabu dan sotong tu lelord...najla suke makan, ibu najla pasti tersenyum gembira :)

Kalamhati said...

whaaaahh!meleleh air liur den..hehe

puanbee said...

pernah buat air pegaga , konon nak awet mudo , tp tak leh tahan geli tekak heheh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tgk sotong tu meleleh rasa.lama giler tak mkn sotong

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in